Minggu Peperiksaan.

Assalamualaikum,

Aku rasa, minggu ni dah boleh pecah dah kot kepala aku. Mana taknya, semester ni aku ambil 5 subjek. 4 daripada 5 subjek tu, subjek penting aku. Maknanya, 4 subjek tu aku memang kena ambil untuk penuhi syarat untuk aku tamatkan pelajaran aku. Lagi satu kelas tu aku ambil saja-saja untuk penuhkan masa aku (dah alang-alang kosong jadual masa tu, lagi2 kelas tu macam seronok je nak ambil, sebab kelas Educational Psychology kot).

Yang lawaknya, semua kelas aku nak juga buat peperiksaan 1 dalam minggu yang sama. Iye, semuanya dalam minggu ni. Harini (Selasa) aku ada peperiksaan Econ. Esok ada satu lagi. Khamis ada dua. Jumaat petang ada satu. Yang lagi lawaknya, Jumaat tu boleh pulak nak buat exam petang. Ya Allah, petang Jumaat kot. Orang nak keluar pergi kelab la, nak keluar pergi berjalan ke apa pun tak boleh. Sebab apa, sebab nak ambil peperiksaan -.-

Alahai.

Doakan aku berjaya mengharungi minggu ini ye, terima kasih.


p/s rasa pelik la pulak tulis 'peperiksaan' sepanjang-panjang alam walaupun dalam hati aku nak je tulis 'exam'. -.-

Share this:

0 comments:

Post a Comment